zondag 15 februari 2009

Mijn nieuwe verslaving



Zalig liedje, en heel origineel uitgewerkt! doorspoelen naar 1m10s
De originele versie (radiohead - nude scotch mist version) is om helemaal weg te dromen terwijl je wat vage klanken mee neuriet... En dat op oneindige repeat. Ik <3 Radiohead!

Gisteren naar The curious case of Benjamin Button geweest. Een lichte teleurstelling, maar misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. Het verhaal op zich was niet slecht, maar de lengte van de film verpest het geheel. Wel verliefd geworden op de zaaaalige kleedjes van hoofdrolspeelster Cate Blanchett... Hebbenhebbenhebben!

3 opmerkingen:

  1. Ik vond da wel een hele mooie film, maar ik had er dan ook geen enkele verwachtingen van.

    Da filmpje is echt zot cool gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat krijg je als een film teveel hype krijgt =/
    @Greet: Mega Mindy-Tibo?

    BeantwoordenVerwijderen